3 Labākie rēķinu izrakstīšanas rīki (Bezmaksas un maksas)
Rēķinu izrakstīšana ir process, kurā tiek iesniegts oficiāls maksājuma pieprasījums no klientiem. Kad klientam ir piegādātas preces vai sniegti pakalpojumi, tiek pieprasīts maksājums. Lai atvieglotu klientu ikdienu, visam procesam jābūt ātram un pēc iespējas efektīvākam, lai mudinātu klientus savlaicīgi veikt maksājumus.
Esam sagatavojuši visbiežāk izmantoto rēķinu izrakstīšanas rīku sarakstu.
- Rēķinu izrakstīšana ar rēķinu izrakstīšanas programmu
- Rēķinu izrakstīšana Excel vai Word
- PDF rēķinu ģenerators
-
Rēķinu izrakstīšana ar rēķinu izrakstīšanas programmu
Rēķinu izrakstīšanas programmu var uzskatīt par rīku, kas ir paredzēts, lai atvieglotu uzņēmumiem rēķinu izveidi un nosūtīšanu klientiem. Izmantojot rēķinu izrakstīšanas programmu, rēķinu izrakstīšanas process tiek automatizēts. Tas tiek panākts, integrējot dažādus funkcionālos moduļus, piemēram, klientu datubāzi, preču vai pakalpojumu moduli un rēķinu izrakstīšanas procesa vispārējo organizāciju.
-
PLUSI
- Rēķina piegāde pa e-pastu
- Viegli pārvaldīt rēķinus, klientus un preces / pakalpojumus
- Maksājuma atgādinājumi
- Statistika
-
MĪNUSI
- Nepieciešams interneta pieslēgums
-
CENA
- 4,95 € / mēnesis
-
Rēķinu izrakstīšana Excel vai Word
Rēķinu izrakstīšana Excel nozīmē, ka rēķina izveidei tiek izmantota Excel rēķina paraugs. Šis process ir manuāla rēķinu pārvaldības metode, kas ļauj lietotājiem ietaupīt ievērojamu laiku. Līdzīgi, arī Word rēķinu izrakstīšana nozīmē, ka rēķina izveidei izmanto Word rēķina paraugu.
-
PLUSI
- Viegli sākt
- Videi draudzīgi
-
MĪNUSI
- Grūti uzturēt un pārvaldīt
- Laikietilpīgi
-
CENA
- Nepieciešams Microsoft Office abonements vai licence
Lejupielādējiet bezmaksas rēķina veidni, izmainiet to un nosūtiet saviem klientiem pa e-pastu:
-
PDF rēķinu ģenerators
PDF rēķinu ģenerators ir vienfunkcionāls tiešsaistes rēķinu izrakstīšanas rīks, kas paredzēts rēķinu izveidei PDF formātā. Tas padara kopējo rēķinu izrakstīšanas procesu efektīvu, pārskatāmu, viegli pieejamu, ļoti precīzu un profesionālu. Papildu bonuss rēķinu ģeneratora izmantošanai ir tas, ka tas ir pilnībā bezmaksas rīks.
-
PLUSI
- PDF rēķini
- Viegli
-
MĪNUSI
- Laikietilpīgi
- Grūti uzturēt un pārvaldīt
-
CENA
- Bezmaksas
PDF rēķinu ģenerators-
-
Rēķinu izrakstīšanas process
Rēķinu var izrakstīt, veicot šādas vienkāršas darbības:
Izvēlieties rēķinu izrakstīšanas rīku
Rēķinu izrakstīšanas procesā pirmais solis ir izvēlēties jūsu uzņēmumam piemērotu rēķinu izrakstīšanas rīku. Piemēram, varat izvēlēties, vai rēķinu izveidot, izmantojot rēķinu izrakstīšanas programmu, PDF rēķinu ģeneratoru, Excel vai Word rēķinu paraugus.
Izveidojiet rēķinu
Aizpildiet būtisko informāciju, kas nepieciešama rēķinā, piemēram, preču cenu un daudzumu. Vēlreiz pārbaudiet, vai rēķinā nav kļūdu vai neatbilstību
Nosūtiet rēķinu
Pārliecinieties, ka nosūtāt rēķinu uz klienta pareizo e-pasta adresi. E-pasta adreses atkārtota pārbaude pirms nosūtīšanas var šķist pašsaprotams padoms, taču tā ir laba prakse. Šādi rīkojoties, jūs pasargāsiet sevi no nejaušām situācijām, kas var izraisīt konfidencialitātes pārkāpumu.
Nosūtiet rēķina kopiju savam grāmatvedim
Tas ir nepieciešams, jo jūsu grāmatvedim tas ir jāapstrādā nodokļu iestādēm. Pēdējā lieta, kas jums kā uzņēmuma īpašniekam ir nepieciešama, ir nodokļu problēmas.
Izsekojiet saņemtos maksājumus
Sekojiet līdzi visiem saņemtajiem maksājumiem, lai jums būtu skaidrs priekšstats par savu naudas plūsmu.
Arhivējiet rēķinu
Rēķina arhivēšana ir nepieciešams solis, lai nodrošinātu atbilstību tiesību aktiem. Rēķinus var uzglabāt digitālā vai papīra formātā.